Avtomobiliniz çox yanacaq sərf edir? – Onda bunları YOXLAYIN!

Avtomobiliniz çox yanacaq sərf edir? – Onda bunları YOXLAYIN!

Avto 21.12.2025 18:24 25

Yanacaq sərfiyyatına bir çox amillər təsir göstərir: sürücülük tərzindən hava şəraitinə və mühərrikin texniki vəziyyətinə qədər. Lakin ən çox hallarda problem məhz texniki səbəblərdə olur. Əgər avtomobil heç bir görünən səbəb olmadan daha çox yanacaq sərf etməyə başlayıbsa, bir sıra əsas sistemləri — təkərlərdən başlayaraq alov şamlarına qədər — yoxlamaq lazımdır.

Təkərlərin təzyiqi və vəziyyəti

Sərfiyyatın artmasını ilk yoxlamaq lazım olan şey təkərlərin təzyiqidir. Aşağı təzyiqli təkərlər sürtünməni artırır, buna görə mühərrik daha çox enerji sərf edir. Hətta kiçik təzyiq azalması da yüz kilometrdə təxminən bir litr əlavə yanacaq sərfiyyatına səbəb ola bilər.

Təzyiqi yoxlamaq üçün ayrıca manometrdən istifadə etmək və bir neçə saatlıq dayanışdan sonra, mülayim temperaturda yoxlamaq məsləhətdir. Əgər təzyiq normaldan aşağıdırsa, təkərləri doldurun. Aşağı təzyiq həmçinin təkər protektorunun tez köhnəlməsinə və qızmasına səbəb olur, bu da təhlükəsizliyə mənfi təsir göstərir.

İkinci məqam — balanslaşdırma və təkərlərin yerləşmə bucaqlarıdır. Əgər təkərlər düzgün quraşdırılmayıbsa, maşın əlavə müqavimətlə hərəkət edir və yanacaq boşuna sərf olunur. Yoxlamağın sadə yolu — düz yolda sükanı buraxmaq: əgər avtomobil bir tərəfə çəkirsə, tənzimləmə tələb olunur.

Hava filtri: mühərrik kifayət qədər hava ala bilmədikdə

Kirli hava filtri hava axınını azaldır və mühərrik yanacaq qarışığını “artırmağa” başlayır. Nəticədə yanacaq sərfiyyatı artır və güc azalır. Kirli filtr yanacaq sərfiyyatını təxminən on faiz artıra bilər.

Filtri yoxlamaq sadədir: örtüyü açmaq və elementi işığa qarşı yoxlamaq kifayətdir. Əgər filtr tünd və tozla örtülüdisə, dəyişmək lazımdır. Müntəzəm dəyişdirmə əsas qulluq hissəsinə daxildir, lakin xüsusən şəhər sürüşündə buna tez-tez diqqət yetirilmir.

Əyləc mexanizmləri: maşın öz-özünə əyləcləyirsə

Yarımçıq işləyən əyləclər — tez-tez, lakin nəzərə çarpmayan yanacaq sərfiyyatı səbəbidir. Əgər caliper yapışıbsa, əyləc balatası disklə qismən təmasda olur və avtomobil daim “əyləc çəkir”.

Yoxlamaq sadədir: qısa sürüşdən sonra əyləc disklərinə diqqətlə toxunun. Əgər bir disk digərlərindən əhəmiyyətli dərəcədə daha isti olarsa, bu nasazlıq əlamətidir. Problem adətən bələdçi korroziyası və ya möhürlərin köhnəlməsi ilə yaranır. Bəzən təmizləmə və təmir dəstinin dəyişdirilməsi kömək edir, ağır hallarda isə caliperin təmiri və ya dəyişdirilməsi tələb olunur.

Mühərrik yağı və antifriz

Mühərrikin qızması demək olar ki, həmişə yanacaq sərfiyyatının artmasına səbəb olur. Səbəb köhnə yağ, antifrizin aşağı səviyyəsi və ya mayenin düzgün viskozluğu ola bilər. Əgər mühərrik yağı çox sıx və ya öz xüsusiyyətlərini itiribdirsə, mühərrik daha çox yük altında işləyir və sərfiyyat on beş faizədək artır.

Bundan əlavə, soyutma sistemini yoxlayın: termostatın və radiator fanının işlək vəziyyəti mühərrikin temperaturuna və yanacaq sərfiyyatına birbaşa təsir göstərir.

Oksigen sensorları və yanacaq injektor sistemi

Nasaz oksigen sensorları tez-tez yanacaq sərfiyyatının artmasının səbəbi olur. Onlar hava və benzin qarışığının optimal nisbətinə cavabdehdirlər. Sensor yanlış məlumat verəndə, mühərrik zəngin qarışıqla işləyir və sərfiyyat on-on beş faiz artır.

Bənzər vəziyyət kütləvi hava axını sensoru pozulanda da baş verir. O, daxil olan havanın miqdarını ölçür, kirlənmə və ya nasazlıq halında mühərrik yanlış məlumat alır. Bu halda titrəmə, çətin işə düşmə və xolostoy rejimdə qeyri-sabit işləmə müşahidə olunur. Bəzən təmizləmə kömək edir, lakin tez-tez dəyişdirmə tələb olunur.

Yanacaq injektorları

Əgər injektorlar kirlidirsə, yanacaq silindrlərə bərabər paylanmır — bir hissəsi tam yanmır, digər hissəsi “axır”. Bu yalnız sərfiyyatın artmasına deyil, həm də alov şamlarında və klapanlarda karbon yığılmasına səbəb olur. Yüngül çirklənmə təmizləmə ilə aradan qaldırılır, lakin ciddi aşınma zamanı injektorlar dəyişdirilməlidir.

Alov şamları

Köhnə və ya kirli alov şamları sərfiyyatın artmasının səbəbidir. Elektrodların aşınması və ya karbon yığılması səbəbindən alışma zəif olur, yanacaq tam yanmır və mühərrik gücünü itirir.

Əgər şamlar tünd, korroziyaya uğramış və ya nəm izləri varsa, dəyişdirilməlidir. Yaxşı vəziyyətdə olanlarda təmizləmə və boşluğun tənzimlənməsi kifayət edə bilər. Problemlərin əlamətləri: çətin işə düşmə, titrəmə və mühərrikin “üçlənməsi”.

Alovlama sistemi və alışmanın keçikməsi

Əgər mühərrik qeyri-sabit işləyirsə, sıçrayışlar və yad qoxular varsa, alışma keçikməsi mümkündür. Bu nasazlıq bobin, şamlar və ya sensorlarla əlaqədar ola bilər. Bu əlamətləri görməməzlikdən gəlmək olmaz — zamanla katalizatorun qızmasına və bahalı təmirə səbəb olur.

EGR klapanı və qazların sirkulyasiya sistemi

EGR klapanı zərərli qazların miqdarını azaltmaq üçün məsuliyyət daşıyır. Zaman keçdikcə karbonla örtülür və bağlanmır, bunun nəticəsində bir hissə qazlar mühərrik daxilinə qayıdır. Bu mühərrikin işləməsini pisləşdirir və yanacaq sərfiyyatını artırır.

Bəzən klapan və giriş borularının təmizlənməsi kömək edir, lakin ciddi aşınma zamanı dəyişdirmək lazımdır.

Dəniz

Reklam